Tuesday, October 6, 2009

Kemusykilan Melandaku~

Hari ini kira sibookk ar kat tmpat keja kerana....kelas full+kena observed..makan kat kanten td ngan bedah pon amek masa 15minit je iaitu berjalan dr bilek guru ke kanten+oder air+amek makanan,dikatakan "semput tahap gaban" le makan td...huhhhh!!

Alhamdulillah...aku dipantau buat 2nd time udah selesai,ameeen..thanks to guru pend.seni yg meng'observed' ku td.. =)..hurmmmmm...selesai kelas pd pukol 1pm,aku balek ke bilek guru utk merehat n melepak bersama2 member2 ku..tup-tup dalam kul 107pm,nset torchlite ku berbunyi dan disini lah bermulanya kemusykilanku...dengar n hayatilah..

Nombor phone panggilan tu ku x erase dr history call (received call) iaitu +6052360036

minah : hello
aku : hello!
minah : nak tanya, umah u dah da astro ke?
aku : dah da
minah : ok..ini panggilan dr astro
aku : owh..ok
minah : penah dpt panggilan camni x?
aku : x pon
minah : ok..ni kat mana?
aku: pahang
minah : area mana?
aku : kola rompin
minah : ok...tq
aku : k..
>
Aku cuma musykil betol ke panggilan dr astro...nape dr perak? nape x perlis o pahang?..logik ar jugak kalo perlis o pahang sbb ku mmg dok area2 sini..hadooiii..sejak 2 menjak ne nombor phone aku amai tol nombor yg x dikenali kol n sms..bengang je asa!..seb bek aku x ajen layan disebabkan malas nk topup,lagipon xda nak kol o sms sapa2 kecuali mak+abah+kezen+sis in law kat kampung nuunnnn disana..=)
Yg pastinya...DONT TALK TO STRANGER!!..mana kita tao dorang tu sapa2kan,harap pasne xda le panggilan drpd org yg x dikenali lagik...uweeeekkkkk!!

0 comments: