Saturday, October 3, 2009

Yang Dicari Belum Ku Temui~


Hidup ini indah jika apa yg kita cari..kita temui dengan mudah..tapi kalo jalan pertemuannya sukar dan berliku-liku..buatkan kita kadangkala buntu dan putus asa nak mencarinya..Namun disebaliknya ia mengajar kita berusaha dan terus berusaha untuk mengapainya..Ini yg dinamakan Kehidupan...

Apa yg ku cari sekarang ne..belum lagik ku temui...maybe jalan untuk ku mengambil masa yg lama tak seperti insan yang laen, dulo aku pernah asa 'down' sgt2 sbb kebahagiaan yg ku sangka kan berpanjangan tidak kesampaian,bukan salah sesiapa..sbb manusia dilahirkan memiliki kekurangan dan kelebihan tersendiri,aku terima dgn redha..kerana jodoh,pertemuan,ajal di tangan Allah,aku sebagai hambaNya perlu kuat untuk menerimanya,insyaAllah..bak kata Dato S.M.Salim "dulu lain sekarang lain"...umo maken bertambah,pemikiran maken matang(hehe..yeke?),aku dah tak kesah sangat tentang benda2 remeh temeh,aku xnak serabot pala otak...sbb yg lebih penting adalah penting dr yg penting...terima semua seadanya..=)))

Ciptaan Allah semuanya indah dan cantek belaka..aku bahagia ngan life skrg,,tiada tekanan,tiada serabot,tiada pergaduhan,kerana apa yg penting "fikir yg positif,buang syak wasangka,teruskan hidop dgn berfikiran jaoh bukannya singkat kerana hidop ini indah untuk dinikmati"

Doaku moga hidop ku,keluarga ku,sahabat2 ku serta semua umat Islam di dunia sentiasa dirahmati dan diberkati olehNya,insyaALLAH...moga apa yg ku cari selama ini akan ku temui suatu ketika nanti dgn harapan kebahagiaan menjadi milik ku!

0 comments: